הפתעה במערכת המשפט: השופט מני מזוז הודיע על פרישתו

ישראל רובין No Comments on הפתעה במערכת המשפט: השופט מני מזוז הודיע על פרישתו

שופט בית המשפט העליון מני מזוז, הודיע במפתיע על פרישתו מבית המשפט העליון לאחר 6 וחצי שנות כהונה. מפורום המשפחות השכולות נמסר: "הגיע הזמן שמי שהעדיף להגן על הריסת בתי מחבלים על פניהם של חיילי צה"ל היה פורש מזמן"

השופט מני מזוז צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפתעה בעליון: שופט בית המשפט העליון, השופט מני מזוז, הודיע היום (שני) כי קיבל החלטה אישית לפרוש מכהונתו כשופט בית המשפט העליון לאחר 6 וחצי שנות שיפוט בבג"ץ.

השופט מזוז מסר על החלטתו לנשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, ולשר המשפטים, חה"כ אבי ניסנקורן, ועל פי בקשתו נקבע מועד פרישתו ליום 30.4.2021.

נשיאת בית המשפט העליון ושר המשפטים הביעו צער על פרישתו הצפויה של השופט מזוז ומאחלים לו הצלחה.

השופט מזוז אמר לאחר החלטתו: "בתום שש וחצי שנות כהונה בבית המשפט העליון וכארבעים שנה שאותן הקדשתי לשירות הציבורי הגעתי מטעמים אישיים לכלל החלטה לסיים את כהונתי כשופט בית המשפט העליון".

עוד הוסיף, "בשנים האחרונות הקדשתי את מרב זמני ומרצי לעשייה שיפוטית ואני מודה לנשיאה, לחברותיי וחבריי השופטות והשופטים על ההזדמנות שניתנה לי לכהן לצידם ולתרום יחד עמם לקידום שלטון החוק ולשמירה על ערכי הדמוקרטיה בישראל".

מארגון זכויות האדם 'בצלמו' נמסר: "בעקבות פרישת מני מזוז מארגון בצלמו נמסר. מני מזוז היה שופט כושל ששפט בניגוד ענינים ושיקר פומבית. אין שום פסיקה חשובה לטובת אזרחי ישראל.

עוד נמסר: "רוב תלונות בצלמו נגד מני מזוז התקבלו הנציב אורי שוהם שוב ושוב נזף בשוהם בעקבות מעשיו ופסיקתו בתיק לטובת ביתו בלי שום גילוי נאות. בנוסף מני מזוז קבע מפורשות שהוא מעדיף את טובת הקניין של משפחות מחבלים מאשר חיי אזרחי ישראל".

"לסיכום מדובר בנס חנוכה. נקווה שעד לפרישתו הנשיאה תדיר אותו מתיקים ביטחוניים כמו הנשיאה הקודמת מרים נאור שהדירה אותו מפסיקות ביטחוניות".

מפורום "בוחרים בחיים" של משפחות שכולות נמסר בתגובה לפרישת השופט מזוז כי:
"טוב מאוחר מאשר לעולם לא. הגיע הזמן שמי שהעדיף להגן על הריסת בתי מחבלים על פניהם של חיילי צה"ל היה פורש מזמן. אנו מאחלים למני מזוז הצלחה באזרחות. כעת יוכל להתמודד בכל רשימה פוליטית בה יוכל להשמיע את דעותיו ולא ישתמש בבית המשפט כדי לקדם מדיניות ואג'נדות קיצוניות".



0 תגובות